søndag 12. desember 2010

En lynrask oppdatering

Tiden, den flyr - og både turen til Påskeøya og ventingen i Santiago ligger bak meg. Anette har kommet, og det er så trivelig at det er nesten ikke til å holde ut!

Vi startet oppholdet i Temuco med å ertte på oss Adrian med et vors og et nach som irriterte han kraftig. Dette er i alle fall slik jeg oppfatter det, da han svarer meg med en temmelig kort tone når jeg henvender meg til han - en stil han har lagt seg til de siste dagene. Han har plutselig også fått besøk så vi har det riktig trangt og hyggelig her i Hochstetter 185 - fem mennesker hvorav den ene tar opp plass for to er i overkant er vi enige om vi gringasene. Ellers har vi vært på landet i helgen, der hvor pappaen til Eimy bor, og jeg glemte å si at vi hadde en knakendes kveld da vi irriterte Adrian, så Anette er herved presentert for den Chileneske drikkekulturen. Vi legger snart ut på tur, før vi returnerer hit for julefiering, Chilenian style. Anette mener vi må lage pepperkaker, så det er mulig det blir mer julete her en jeg noengang hadde forestilt meg, forsterket av at hun hadde med seg flere uventede pakker som vi naturligvis NESTEN ikke klarer å vente med å åpne - 26 år gamle som vi jo tross alt er!

Jeg må sove, landfesting og harde todagers tar på! Men altså, besøk gjør seg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar