lørdag 7. januar 2012

Dagens andre

Da har jeg på forespørsel snurret sammen en meningsmåling. Jeg er enig i at det er gøy. Ingenting som ei litta meningsmåling!

Jeg har dessuten sittet og tittet gjennom tidligere innlegg. Jeg ser at bilder er gøy. Innleggene med bilder er helt klart gøyest. Jeg skal bli flinkere til å legge ut mer bilder.

Det var ikke så varmt idag som jeg trodde. Det begynte til og med NESTEN å regne på et tidspunkt. Nesten. Det regner ikke så ofte i ørkner. Jeg tenkte jeg skulle handle litt på det fine kjøpesenteret de har her. Synd for meg at de stengte rundt to da jeg var der halv to. Jeg trodde i alle fall de var oppe til tre, eller kanskje fem. Da har jeg lært det. Du ække hjemme, hvor Oslo City er oppe til ti. Og i jula til tolv. Det var galskap da. Lite ikke kjipt å være ferdig på jobb halv ett på natta når du jobber i en vanlig butikk, liksom. Jula er ubønnhørlig over, så nå er det vel tilbake til det normale.

Jeg kan forøvrig nevne at jeg ikke syntes det var en flekk kjipt å fly på julaften. Det var nesten ingen mennesker, og vi fikk god mat. For min del tror jeg julefeiring - altså feiring den 24. desember fra nå av er blitt en saga blott. Jeg vil ikke ha noe mer av det. Jeg er veldig fornøyd med å gjøre andre ting. Andre burde prøve det - men jeg skal selvsagt ikke tvinge det på noen.

I morgen reiser jeg til havet. Til Swakopmund. Det skal bli bra med litt sand mellom tærne og oppi sandalen.

7 kommentarer:

  1. Min kjæreste SMIG!!!!
    Se det-nå kan mor sitte i sin stol og se ALT på nettet!!! Skriv mer blogg! Jeg legger meg nå, har det jo travelt med visning i morgen! We keep in touch! Love you always!!!

    SvarSlett
  2. hehehe, sjekk ut modern er fornøyd med ny PC! Hun hadde nærmest dødsangst i øynene da han kjøpte den. Så så bra kan det altså gå! Jeg kan for min del informere om at jeg ikke kan sitte i noen stol og se alt på nettet, fordi at den PCen jeg låner fra expert mens jeg venter på at min blir reparert har tatt kvelden for godt! Så da blir det ikke noe skypings før jeg er i Amsterdam og du er tilbake i Norge=(

    For øvrig slutter jeg meg til mammas kommentar! (Bortsett fra at jeg ikke skal på visning, men setter meg på et fly til Trondheim!) Love you always og den pakka der =) Klemmer fra "lilleSmig"(kan jeg kalle meg det?!)

    SvarSlett
  3. Syns det har tatt helt av nå. Man kan kjøpe seg bolig i Norge mens man er i Afrika! Det eneste som kan hindre kjøpet er et usselt medlemskap i Usbl. Det neste er vel du begynner som Eiendomsbaron i Sierra Leone:)
    Mits

    SvarSlett
  4. Rettelse, at du begynner...

    Hun derre forvaltningskonsulenten i Usbl( Gøril Grassbakken) er korrupt. Har hørt at hun favoriserer folk som er uuutrolig miljøbevisste! Har sendt henne et bilde av deg som viser når du kildesorterer mat, plast og papir, Hilde. Håper du vinner den kåken!

    SvarSlett
  5. Gøy å lese Hilde, fortsett å skrive:) Og IKKE slurv med malariapillene. Pass på deg selv!!! Stor klem Ingrid, savne!

    SvarSlett
  6. Skal vi se - vi feirer ikke det boligkjøpet før i morgen, tirsdag 10.01.2012, klokka 14.00 norsk tid. Vi kan kanskje drøye med feiringen til 14.30. Ellers morsomt poeng om kildesorteringen. man får igjen for det,det er jeg sikekr på:)

    Ingrid;jeg slurver ikke, vi har rett og slett vært veldig flinke, og jeg er på kur til fredag:) Takk for så hyggelig julegave, forresten!

    Trine kan kalle seg lilleSmig, og mamma koser seg med ny maskin. Det er topp!

    SvarSlett
  7. Hi.. Kan vi ferie det nå? det boligkjøpet jeg lser om?? Og hvor er det denne gangen? Eller er det flere postkasser å bæsje i?
    A... Høøøø

    SvarSlett